Monday, September 26, 2011

HERBA KENCANA PURE COLLAGEN

KENCANA PURE COLLAGEN
60 KAPSUL
HARGA RM45.00
OFFER RM40.00
FREE POS LAJU
Kini fomula Collagen Plus ALB telah diperbaharui bg meningkatkan lagi keberkesanan produk ini. Ia adalah antara produk terlaris krn keberkesanan pengambilannya bersama Herba Kencana. Ia dpt mengatasi pelbagai masalah kulit serta dapat meningkatkan memperbaiki struktur kulit agar sentiasa kelihatan sihat, gebu, licin dan sebagainya. Ia bertindak dari dalam untuk membaik pulih segala masalah yg berkaitan dgn kulit dengan berkesan.
KENAPA KITA MEMERLUKAN PURE COLLAGEN?

Di usia 20-an, Collagen dalam tubuh kita ini akan menurun secara drastik. Hal ini disebabkan oleh beberapa faktor, seperti: sinar UV Matahari dan stress. Untuk tetap menjaga kecantikan, kita harus mengamalkan collagen dalam tubuh kita, salah satunya ialah dengan menggunakan supplemen PURE COLAGEN.

FUNGSI UTAMA PURE COLLAGEN


Mengurangi kerutan dan garis-garis halus


Mengecilkan pori-pori wajah


Menormalkan kadar minyak pada wajah


Memudarkan Parut


Melembabkan Kulit


Memutihkan wajah


Memperbaiki kerosakan kulit.


Anti penuaan.


Memperbaiki masalah gangguan haid.


Melegakan sindrom menopaus (putus haid).


Mencegah osteoporosis ( pereputan tulang ).


Mencegah kanser payudara.


Meningkatkan kualiti kehidupan seks.


Mencegah penyakit kardiovaskular dan servaskular ( otot dan saraf )

FUNGSI-FUNGSI KOLAGEN



- Mengekalkan kelembapan dan mencegah kedutan


- Kolagen merupakan komponen utama dalam kulit kita. Lebih dari 71% protein dalam sel-sel kulit terdiri dari kolagen, di mana berkait rapat dengan pertumbuhan, pemulihan dan nutrisi kulit.


- Kolagen mempertingkatkan penghasilan sel-sel baru, membantu memelihara keremajaan kulit, melembutkan dan membuat kedutan dan mencegah proses penuaan.


- Memulihkan masalah kulit


- Apabila kolagen disuntikkan ke dalam kulit yang terluka,maka ia akan menstimulasikan pertumbuhan sel-sel kulit baru dan menyediakan perlindungan ke kulit


- Kolagen sangat efektif untuk memulihkakulit lebih bercahaya.


- Kolagen juga efektif untuk menghilangkan n masalah kulit seperti parut, pengecutan epithelium, kedutan dan garis-garis halus.


- Kolagen merupakan komponen utama dari jaringan-jaringan penyambung dan bertindak menegang dan membentuk payudara wanita.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...