Thursday, August 27, 2009

MAAJUN WARISAN KELUARGA



HARGA 1 BOTOL : RM 15.00
1 BOTOL - 21 BIJI MAKJUN


(MAKAN SELAMA 21 HARI)


PIL PERANCANG KELUARGA



KHASIAT DAN KEGUNAAN :
Sebagai perancang keluarga bagi yang ingin merancang keluarga (family planning).
Merawat segala masalah dalaman wanita seperti masalah keputihan, kegatalan dan bau yang tidak menyenangkan.
Dapat mengetatkan kembali liang faraj bagi wanita lepas bersalin.
Dapat memanaskan badan dan menyihatkan badan disamping menambah tenaga setiap hari
Melancarkan peredaran darah setiap bulan.
Menghilangkan kesakitan ketika datang haid (segugut).
Membuang darah-darah kotor dan toksin-toksin di dalam badan.
Menstabilkan hormon wanita.
Dapat memeliharakan sistem peranakan.
Melawaskan pembuangan air besar setiap hari.
Melegakan perut kembung dan masalah angin di dalam badan.
Mengurangkan risiko penyakit kanser kerana kandungan yang terdapat di dalam maajun ini adalah 100% dari akar kayu dan tiada langsung penggunaan bahan steriod di mana ia adalah salah satu faktor penyebab kanser.
Dapat menambahkan lagi pengeluaran air susu bagi yang sedang menyusukan bayi.
Melambatkan proses menopous bagi golongan yang berumur.
Merawat segala penyakit sakit-sakit badan dan lenguh-lenguh sendi.

Cara tindakan :
Sekiranya ambil maajun ini untuk merancang keluarga, kandungan rempah ratus yang terdapat di dalam maajun ini bertindak melumpuhkan dan mematikan perjalanan sperma di dalam rahim seseorang itu semasa ia makan maajun ini mengikut syarat-syarat makan yang di tetapkan.
Bagi merawat masalah dalaman wanita pula, kandungan akar-akar kayu dan rempah ratus ini merawat sistem peranakan melalui penyikiran bahan-bahan toksin dan darah-darah kotor melalui pembuangan air kecil, haid dan pembuangan air besar.
Kandungan akar kayu ini bertindak memanaskan badan dan menyihatkan badan jadi penyakit sakit-sakit badan dan lenguh-lenguh sendi dapat di rawat dengan berkesan dan badan menjadi kuat.



1. Dinasihatkan supaya dilakukan ujian air kencing kehamilan untuk memastikan yang anda benar-benar tidak hamil.

2. Cara pengambilan bagi kali pertama adalah perlu diambil pada hari ketiga datang haid.

3. Makan 1 biji sehari sahaja bersama air suam. Makan selama 21 hari sahaja. Apabila telah habis 21 biji rehat 7 hari dan sambung makan botol ke 2 pada hari ke 8. Tanpa tunggu haid datang terus makan pada hari ke 8. Begitulah seterusnya..


Contoh: sekiranya ubat habis hari ahad perlu rehat 7 hari dan sambung botol ke dua pada hari
ahad depan

4. Bagi ibu-ibu lepas bersalin disyorkan ambil pada hari ke 43 dalam berpantang.

5. Sekiranya anda terlupa makan pada malam hari, bila tiba waktu pagi esok terus makan 1 biji sahaja dan pada malam hari yang sama makan pula 1 biji. Jangan makan 2 biji sekali kerana ia akan menyebabkan panas badan.

6. Adalah dinasihatkan makan dengan teratur untuk mendapat kesannya.

7. Apabila mengambil maajun ini segala ubatan tradisional yang lain adalah tidak digalakkan kerana kandungan yang terdapat di dalam maajun ini sudah cukup untuk kesihatan badan dan sekiranya mengambil akar-akar kayu dari produk yang lain di khuatiri akan berlawanan dengan khasiat yang sedia ada, jadi mungkin akan memudaratkan kesihatan. Keadaan ini akan menyebabkan badan seseorang akan menjadi terlalu panas dan kering sehingga mengganggu kesihatan.

8. Bagi gadis-gadis yang belum berkahwin dan mengalami masalah seperti keputihan dan kegatalan yang teruk adalah di nasihatkan agar mengambil maajun ini selama 5 hingga 7 hari bagi merawat masalah yang di alami. Setelah itu berhenti dan ambil pula di bulan hadapan. Begitulah seterusnya sehingga masalah yang di alami itu hilang.

9. Peringatan penting: tidak boleh sama sekali makan maajun ini bersama pil perancang.

Lain-lain Kegunaan Maajun
1. Ikhtiar untuk dapat anak.
Bagaimana caranya?
Biasanya orang yang susah dapat anak mengalami masalah haid tidak teratur dan
segugut yang teruk.Ini terjadi adalah di sebabkan oleh salur peranakan (tiub fallopio) menjadi sempit akibat terdapat dicharge, toksin dan clot darah haid yang keluar tidak habis semasa kitaran haid terjadi melekat di dinding salur peranakan.Akibat dari penyempitan ini, sperma tidak dapat pergi ke ovari untuk di senyawakan.
Dengan mengambil maajun, bertujuan untuk memecahkan toksin, discharge dan darah yang melekat di dinding rahim menyebabkan salur peranakan menjadi luas dan sperma dapat berenang ke ovari mencari ovum (telur) untuk di senyawakan.
Berapa botol perlu di ambil?
Sehinga haid menjadi normal. Ini bergantung ke atas individu sendiri.

2. Melambatkan proses monopaus di usia muda



Bagaimana caranya?
Maajun membuang segala toksin dan darah yang melekat di dinding rahim, ini
membuatkan perjalanan haid menjadi lancar dan tidak tersumbat. Proses ini menjadikan kitar haid tidak terhenti di usia yang muda.
Tindakbalas Di awal Pengunaannya...
1. Haid mungkin menjadi banyak dan berwarna hitam. Ada juga haid datang 2 kali dalam masa sebulan. Janganlah khuatir kerana ini adalah di sebabkan oleh proses penyikiran darah kotor dan toksin yang berlebihan di dalam badan dengan pengeluran haid yang banyak, proses ini tidak mengambil tempoh masa yang lama cuma 2 hingga 4 bulan sahaja bergantung kepada tahap ketahanan badan seseorang itu

2. Sesetengah orang juga mengalami sakit pingang. Ini disebabkan oleh pengeluaran haid yang banyak. Tidak perlu merasa khuatir terusakan pemakanan maajun ini insyallah kesakitan ini tidak akan berlanjutan kerana selepas habis proses penyikiran bahan toksin di dalam badan, badan anda akan menjadi sihat, ringan dan bertenaga

3. Sekiranya anda berasa panas badan adalah di galakkan supaya meminun air masak lebih untuk mengurangkan kepanasan badan.















LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...