Sunday, May 8, 2011

NDZ KOSMETIK

NDZ KOSMETIK
SET SABUN + UV WHITENING CREAM
RETAIL RM65.00
OFFER 60.00

DAY CREAM
RM38.00


MAGIC CREAM

RM38.00



TONER

RM25.00





SCRUB WAJAH
RM38.00

NDZ kosmetik terdiri daripada set cream dan sabun pencuci muka yang dikembangkan dengan teknologi terkini dengan bahan-bahan semulajadi yang bermutu tinggi. Cream ini bekerja secara efektif dengan meresap ke dalam kulit untuk memperbaiki tekstur kulit, membantu mempercepatkan pertumbuhan jaringan kulit baru, mengurangkan bintik-bintik hitam , bekas jerawat dan jeragat yang degil.


NDZ juga merupakan kosmetik keluaran muslim, bersih , suci dan halal digunakan tanpa sebarang keraguan.


Keistimewaan NDZ :
Mengandungi paduan Ekstrak Mutiara, Akar Kayu Manis dan Vitamin B3 yang terbukti efektif membuat wajah tampak lebih putih, cerah dan berseri.


Diperkaya dengan Lanolin. Bahan ini merupakan pelembab yang berkhasiat untuk menjaga kelembutan dan kehalusan kulit, mencegah iritasi bahkan mampu memperlambatkan terbentuknya kerutan dan garis halus pada wajah akibat penuaan.


Dapat melindungi kulit dari sinar matahari. Sinar matahari boleh menyebabkan kekeringan pada kulit dan menimbulkan bintik-bintik hitam pada wajah.


Cara menggunakan
Sabun muka terlebih dahulu, kemudian bersihkan muka dengan tuala yang bersih..kemudian, sapukan krim secara nipis dipermukaan muka...


Tindakbalas
Selepas beberapa hari penggunaan produk ini, anda akan mengalami gatal2 muka..ini kerana, sel2 kulit yang mati akan mula menggelupas...hal ini berlarutan dalam masa seminggu...selepas itu, kulit akan kembali seperti biasa, malah anda akan dapat lihat perbezaan nya....


NDZ juga merupakan kosmetik keluaran muslim, bersih , suci dan halal digunakan tanpa sebarang keraguan.
Sesuai digunakan untuk wanita dan lelaki.

" BERI BUKTI , BUKAN JANJI "

HANYA DALAM MASA 2 MINGGU BAGI KULIT TERUK TERMASUK JUGA RESDUNG.
UNTUK KULIT KUSAM HANYA 1 MINGGU SAHAJA .

CUBALAH!, ANDA AKAN MERASAI KEBERKESANANNYA,
INSYAALAH




LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...